Thursday, February 28, 2013

story. february

lama tak update. xpe. aku bukan retiss. yang menjadi pujaan.hahaha.... alhamdulillah hidup aku semakin stabil. selesa. dan bertambah happy.

macam2 perkara yang berlaku, sampai tak berkesempatan untuk update. yang baik di jadikan teladan, dan yang buruk jadikan sempadan. untuk bulan February yang bakal menutup tirai banyak undangan perkahwinan yang aku terima. tapi kesemuanya tak berkesempatan untuk di penuhi. first sbb awal bulan dua i did request but i didnt get date that i want. so for my friend wedding and engagement memang tak dapat laa aku menghadirkan diri. so hope Allah permudahkan segala urusan kawan2 sekelian. aku hnya mampu doakan kalian dari jauh.

so when talk about married ramai yang bertanya bilakah masanya giliran saya nih. Andai aku tahu bila diri ini akan melangsungkan perkahwinan akan aku sampaikam kat kawan2 sekelian. tapi aku adalah manusia. tidak betah untuk aku merangcang andai Dia mempunyai perancangan yang Maha Hebat untuk diri ini. dan alhamdulillah disetiap yang berlaku ada hikmahnya. so sebagai kengkawan yang prihatin tidak perlulah bertanya bila dan dengan siapa, doakan semoga aku dan pasangan to be di panjang jodoh dan di permudahkan segala urusan. boleh macam tu??




No comments:

Post a Comment