Tuesday, November 13, 2012

wonderful day

phewww! penat giler sebab tak buat apa2 pun hari nih.. keluar pergi giant je pastu balik masak simple2 pastu makan.. makan sorang2 sambil melayan citer kat astro

wahhh, boring nyaaaaa.. ase macam nak balik lepak with my mom..takde lah kesepian bgai mcm nih. ada bf tapi bf pun busy.. nasib badan laa

tapi aku percaya, suatu hari nanti life aku akan bertukar dari mendung ke terbitnya sinar matahari...dan pelangi akan muncul utk buat hidup aku lebih bahagia. cuma buat masa sekarang aku kena bersabar dan berdoa hari yang aku impikan akan tiba..

aku teringin sangat makan kari ikan bawal. favourite ayah tersayang. sbb tue bila nmpk ikan bawal terus jer aku beli. tak tengok hrga dh...padahal tgh berjimat cermat nih. bila pergi timbang tgk harga, bole tahan laaa..xdalah mahal sangat. balik rumh terus siang ikan, tapi ttba teringat yang aku terlupa beli santan, nmpknya kari ikan bawal tue akan menjadi esok atau lusa laaa..hehehe

jadinya menu tengah hari makan nasi,kicap,telur mata dengan sosej jer..hahaha.

jadi lah tue kan, daripada langsung tak makan.

No comments:

Post a Comment