Monday, November 26, 2012

happy anniversary sayang

today is our anniversary..alhamdulillah segala dugaan dan cabaran dalam hubungan ini dapat sama2 kami tempuhi bersama..

bersyukur sangat2 kerana memiliki seorang sahabat,bestfriend,boyfriend yang terbaik dalam hidup nih..di saat ada masalah,dia lah tempat untuk berkongsi segalanya..dan banyak tolong iera untuk selesaikan segala masalah2 yang ada..

dan terima kasih sebab di kala iera teringin nak online shopping time poket kosong, dia sanggup sponsor utuk segala mak nenek yang iera nak tue...dan tak lupa di saat iera kebosanan dia lah orang pertama yang iera cari..walaupun dia busy tapi masih juga cari kesempatan untuk teman iera...

dan iera minta maaf sebab banyak kerenah iera yang terpaksa kena layan..marah tak tentu pasal,cepat merajuk, suka cari pasal nak gaduh, tapi dia sabar untuk melayan sume kerenah iera yang peliks nih..

dear sayang, i'm happy to be with you.. sedar tak sedar dah bertahun2 kita bersama. memang agak lama, tapi mungkin seru untuk kita bersatu belum lagi sampai..mungkin Allah s.w.t nak iera belajar untuk lebih bersabar, macam abg sabar melayan kerenah iera selama nih, dan mungkin untuk iera sendiri belajar untuk cool down..betul tak??hehehe.. walaupun ramai kengkawan kita dah kahwen kita tumpang happy utk dorg, insyaAllah kalau jodoh kita kuat kita akan bersama juga satu hari nanti..kan sayang??

bagi iera tak ada hadiah yang bernilai untuk iera bagi pada sayang, hadiah kasih sayang dan doa semoga kita akan terus berkekalan hingga ke syurga.. i'm in love with you, forever..

x.o.x.o
nazminaira

No comments:

Post a Comment